en fett mysig dag

Jag kom nyss till bolle efter jobbet. Vi hade runt 6,000 besökare idag, det var alltså övermycket folk med roligt som tusan. Min fötter skriker av smärta, men det överlever jag.
Nu ska jag snart äta middag, gå ut till stallet, kanske rida, sen ska jag pluggapluggaplugga. Alla andra har det aschill denna veckan, typ bara avslutning, men vi har prov, redovisnar och inlämningar in i det sista. Mamms kommer imorgon och hämtar massa saker. Det känns så fel att flytta ut allt redan, jag vill inte att det ska ta slut, tiden. Jag tjänade två nummer på jobbet idag, varav ett har jag slarvat bort, lite trist. Men vafan, antingen så träffar jag honom igen, annars så hänger jag inte läpp för han var inte skitsnygg. hihi. Men folket som jag jobbade med idag var trevliga och sånt, så det har varit en fett mysig dag. Puss på den.
Nu ska jag låta mina fötter springa lite till, jag funderar bara på vad jag ska äta.. hm..
aja, puss på er.



Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0