det måste upplevas

Dagen började med en timmes morgonpromenix med mamma och det gillas riktigt mycket. jag hoppas att vi tar en runda imorgon också. Direkt efter åkte jag till stallet och mötte J som skulle rida en sväng med mig, vilket blev en barbacka skrittrunda. mysigt om jag får säga det själv. Massor av prat, skratt, tankar och drömmar.
Senare framåt eftermiddagen stack jag, calle, peter och mamms till mormor igen men idag firade vi mina kusiner, eller två av dom. Om inte min kropp var förstörd, sönder hoppad, sönder petad och sönder dragen, igår så blev den det idag kan jag säga. Jag kan inte förklara, det måste upplevas för att förstå. Calle äddade mig lite dock och det tackar jag för.
Imorgon ska jag städa, puss på det.
godnatt.

 
live with a smile on your face.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0