Bilder kommer på mina inköp,

Nu väntar jag på att Frida ska komma hem, om bara en och en halv timme kommer hon. Äntligen säger jag bara. Det har gått en vecka sen vi sågs sist och fy attans vad jag saknar henne. Känns riktigt jävla underbart att ha henne hemma.
Annars har jag solat idag, bränt mig lite smått men det börjar bli bra nu som tur är. Men nu framåt kvällen mår jag ändå bättre, inte lika bakis och sånt men har haft en riktig skabb-dag idag. Nästan inget smink, äckliga kläder, äckligt hår, somsagt en äckel-dag. Jag har ändå hunnit med att sola, bada, fika, shoppa, åka till Ystad och nu ska jag fortsätta packa upp mina skor som mamma har bärt upp på mitt rum. Hon är dum. Hon tycker jag har förmycket skor. grrr.
Bilder kommer på mina inköp, och på skor och nystädad garderob.
Jag är riktigt godissugen. För tio minuter sen ville jag inte ha godis, mådde helt illa av tanken. Men nu skulle jag kunna vräka i mig massor. hahaha. jag vet, jag är lite udda, en gnutta konstig men samtidigt vet jag att ni gillar det. hihi.
Nej, nu ska jag fixa mina skor och sånt, Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0