vi älskar Malmö FF

Dagen började med en hemsk väckning under en riktigt härlig dröm. Mammsi väckte mig, efter en kvart var vi ute och gick vid havet. Där gick vi i kanske en timme, sedan var det hem och äta frukost och duscha/fixa till sig. Sedan blev det övningskörning till jobb. Jobbade 10-18, sen övningskörning hem, åt middag. Efter det drog jag ut Calle på en joggingrunda, så vi joggade en bit i ösregn. Tyck synd om oss, snälla..
Annars har väl inte så mycket hänt idag. Det kan hända att det blir fest imorgon, om jag får tag på Alexandra och säkrar en sovplats hos henne. Hon är en riktig favorit på Tosse.
Vid matbordet sitter min "lillebror" som bor i stockholm och är gnagare (hejar på AIK), han sitter och förklarar hur bra AIK är och blablabla. Jag kunde inte sitta och lyssna på det, så jag stod upp för mitt älskade Malmö FF. Därför en härlig låt med fotbollsanda till tusen.
puss på er.



Åh vi älskar Malmö FF
Ja vi brinner för vårt lag
Under himmelsblåa skyar
Blir vi starkare och bättre för var dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0