Jag är en hästtönt








haha, hej.
Jag är en hästtönt som älskar min häst. Jag älskar familjen och vännerna lika mycket, men shit. Jag vet verkligen inte vad jag hade gjort om han försvann, han har varit med min under allt som hänt. Han har torkat tårar, han har fått mig att skratt och han har lyssnat utan att varken lägga sig i eller ge råd. Ja, jag är en hästtönt, som älskar min häst. Bara accpetera det. Och bara för att han är mitt allt så betyder det inte att jag inte har tid med annat, det bara betyder att jag har en mer själ i mitt liv att älska, att sköta, hjälpa och se till att han mår bra. Haha, ja.. Jag brukar förneka det, men jag är en hästtös rakt igenom. Det var honom jag flyttade för, honom jag pluggar för. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0