Ice Age 3 och ostbågar

dagen igår var det först promenad med familjen, sen stallet och red en runda. Helt underbart. Efter det var det middag och snack med alla, sen var det springa i 45 minuter enligt träningsschemat. Härligt. Sen var det bara in, duscha och sedan cykla ner till frida och frida. Där blev det Ice Age 3 och ostbågar, me like.
Idag väntar jag på att frida ska fixa till sig, det har inte jag gjort än, men ändå. Sen blir det promenad med henne, kanske lite fotografering om vi kommer på något bra. Annars är det stallet och ett styrkepass som står på schemat ikväll.
Men nu ska jag ta en bulle till frukost och fixa till mig. Puss.


förra fotograferingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0