trevligt sällskap.

Inget stall idag, klockan tickar iväg och slnedgången kommer. Det menas med att vildsvinen börjar springa runder och det leder till att jag vägrar ge mig ut själv i skogen. Därför tänkte jag ta en runda som jag skulle springa, men då började det regna. Men en morgonpromenad med mamms imorgon, sedan stallet och efter det blire väl städa klart det som jag kommer påbörja ikväll.
Annars har jag legat på stranden idag och blivit lite smått brun hoppas jag. Jag har iallafall haft trevligt sällskap, två fridor en melissa och jag såklart. Mycket trevlig dag med många bra kompisar. Tack för att ni finns.


dessa tjejerna förgyller ofta mina dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0