all the time baby.

Ännu en dag som är fylld med jobb, men snart är jag ledig ett par dagar. Helt underbart ju. Jag har magkatarr och det smärtar så fuktansvärt samtidigt mår jag illa och är hungrig. Ingen bra kombination alls.
Just nu sitter jag och dricker te för att minska smärtan så mycket som möjligt, men det hjälper inget vidare. Det är däremot riktigt gott så lite glädje får jag ut av det ändå. Annars sitter jag ändå och ler fast smärtan är outhärdig. Det är nämligen såhär att jag ska till Hultsfred om sex dagar med riktigt härligt folk och jag längtar äckligt mycket. För tillfälligt sitter jag och pratar med Sofie som ska dit och vi ska umgås all the time baby. haha. Vi ska ha det bra, fyfan så bra vi ska ha det.
Morgondagen ser ut som följande; upp vid sju, stallet, vaxning, frukost, jobb, hem, umgås med folk, sova. Erkänn att min dag är bra ändå?
Jag måste tacka Dona på jobb som verkligen räddade min dag när hon sa några speciella saker, hennes 18årsfest säger jag bara. Tack, hon är bra hon.
Nu ska jag avsluta här, puss.


cp-bild.
This time I want someone holding me tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0