Sommarens skönaste festival

Klockan är 07.44 och jag ska bara skriva något litet innan jag drar till stallet och sedan vidare till stranden.
Om fyra dagar sätter Hultsfredsfestivalen igång. Sommarens skönaste festival, med massor av besökare, bra band och härlig atomsfär. Det är mitt första år som jag campar, och jag bara längtar så in i bänken. De personer som är vana festivalare säger vissa saker som man ska tänka på, och jag tar till mig varje tips och råd. Snart börjar packningen komma med in i bilden, det gillas. Vädret är ganska ostadigt, en dag sol, en dag regn fram till onsdag men jag håller ändå hoppet uppe om att vi får en härlig solig festival. Om inte så har jag mina rosa regnstövlar och mina rosa sopsäckar som väntar inne i tältet på att även de ska få se det gryma festivallivet. Jag hoppas på trevligt folk, ganska bra väder och inga inställda konserter. Riktigt härligt ska det bli
Puss.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0