madeinlumpen.se

Nu blire lite träning, sedan blir det sängen. Riktigt seg dag idag på jobbet, men jag kan inte klaga på sällskapet. Riktigt härligt faktiskt, men jag jobbade över som attan. Pengar.
Imorgon börjar jag inte fören tolv då heller, och så blir det jobb till typ halv sju. Sen blir det stallet och förmodligen så har jag hunnit springa på morgonen så jag slipper göra det på kvällen.
För er som är som mig, ofta hoppar över en dags träning och sen bli det en dag till och tillslut så sitter du och undrar varför du i hela friden inte tränar för en bättre kropp och kondition/styrka. Gå in på madeinlumpen.se och besvara några få frågor och sedan lägger dem upp ett träningpass. Jag har nyss börjat att följa det, och jag trivs med det. Ni borde testa. Varje gång ni tränat enligt schemat måste man rapportera att man gjort det och hur det har gått. Därför gör man det ofta och det finns ingen anledning att skjuta fram "problemet". Men nu ska jag göra ett styrkepass, sen sova.
Puss på er.


ibland saknar man det som varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0