En riktigt bra dag

En stor applåd till mig som gick upp redan vid sju och nu är jag iprincip klar, klockan är halv åtta. Bussen går inte fören klockan nio, en morgonpromenad jatack. Kanske tar en joggingtur om inte solen steker förmycket. hihi. Nujävlar ska kroppen komma inärheten av perfekt. Annars jobbar jag till sex idag, mamma kommer vid halv sju och hämtar mig. Jag åker nog direkt till stallet, rider en lång runda med Johanna och sedan vid kanske halv nio-nio kommer jag hem. Visst låter det bra? :)
Nej, nu ska jag hjälpa mamma med hennes mail, sen ut en runda, sen packa kläder till stallet, sen byta om, sen göra mig iordning, sen buss, sen en annan buss, sen promenad, sen jobb, sen stallet, sen hem. Låter som en rikigt bra dag och förhoppningvis hinner jag träffa Frida idag också.
Puss på er sötnosar.


and somebody came and saved my day, as allways. Life is pretty funny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0