vecka fem.

måndag; engelska tio till halv tolv, sen traktor. eftersom jag har kört upp på trakton hade jag ledigt. jag och jenny gradin gick trean, åt middag, väntade hos johanna nord tills de skulle till läkaren. efter det stack vi till hotellet och umgicks med folk. vi var hemma igen vid tio.
tisdag; matte, svenska, historia, geografi.
onsdag; biologi - växt och djurliv, biologi - kretslopp sen ställde jag in restan av dagen. var sjuk..
torsdag; geografi, idrott - prov och inlämning, ridning - prov, stalltjänst.
fredag; körning, ridning, matte - prov. stannar på skolan, värmen försvann på natten och vaknade i ett hus med minusgrader.
lördag; fodrade morgon, red - hoppning, stannar på skolan.
söndag; jobb, ystad, jobb.


kysse, tack för veckan, du är bra som alltid.
johanna nord, tacktacktack för att du stöttar. du är bra!


imorgon ska jag vara på skolan sex och fodra i körstallet. sedan mocka, släppa ut hästar. sedan ska jag bege mig hem, släppa ut min pålle, duscha och vänta på mamma. sen ska vi bege oss till ystad där jag förmodligen ska träffa frida och lite smått och gott. sen vid två åker jag tillbaka till bollerup, klockan tre ska jag jobba igen, ner på skolan, fodra, ta in hästar, hem och äta middag och sedan ner till skolan och fodra vid tio igen. inte någon saftig dag alls.
nu ska jag sova. puss <3

Kommentarer
Postat av: JULIA

svar: jag har precis vaknat, så jag ska bara fota lite ;) sen så!! :)

2009-02-01 @ 10:38:57
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/
Postat av: Kysse

Saftigaste 'matta' bilderna 'matta' 09 (y)

(och jag älskar maaaaattta grejen!)

Puss på dig sötekyssi <3

2009-02-01 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0