jag saknar dig.

nu är jag tillbaka på bolle, mer vet jag inte vad jag ska säga.
jag saknar frida redan och för första gången på länge kändes det verkligen förjävligt att åka tillbaka hit från Ystad. men bara en vecka kvar, sen får jag vara hemma och festa hur mycket jag vill. åka till malmö, träna, ja. allt. menmen.
veckan som har gått har det varit mycketmycketmycket som hänt och en miljon tankar som forsar i mitt huvud. tankar som jag inte vill ha men som kommer ändå, helt oinbjudna kommer dem och stormar in i mitt huvud. inte alls trevligt, men jag springer ifrån dem, jag skrämmer dem genom att visa mig osminkad. men än så länge har jag inte lyckats. jag försöker fortfarande komma på knep som får dom att försvinna. snart så (y)
imorgon är det jobb.

bilder på mitt vackra äggade hus;

tack till er som hällde sand bakom stalldörren, tog våra skottkäror, kastade runt sex ägg på vårt hus, hängde upp stall-spaden/skyffeln i flaggstången. nästan skrattretande. (tryck upp bilderna så syns det tydligare)

Kommentarer
Postat av: alexandraferm

Men vafan, varför gjorde ngn så mot ditt hus ? :| as taskigt ju..

2009-02-08 @ 13:27:46
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: JULIA

tihii! allt bra då?

2009-02-08 @ 18:28:26
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0