härligt att komma hem.

så härligt det är att komma hem till söderåkra (mitt boende) vid lunch tid i dag eftersom jag sov hos johanna inatt. fodring i morse, gick upp klockan sex. skål på det. (y). men iallafall cyklar man in på gården ser man att huset är äggat, mycket trevligt. köret och köksfönsterna är inte så roliga kan jag säga. frächt. det slutar inte här utan dom som var här och busade i natt hällde även ut ungefär två skottkäror med sand utanför hästarnas stall så dom kom inte ut. då fick vi stå och kasta bort denna sanden. ett smart vis var ju att använda några av våra tre skottkäror men dom är bortblåsta.
någon måste ha haft jätte roligt, kastat ägg, hällt sand så man inte kunde öppna dörren och sprungit iväg med tre skottkäror. skål för att dom måste ha ett roligt liv (y).
haha, men lite komiskt är det. så typ på måndag antar jag att alla på skolan ska ha möte i idrottshallen och gå igenom vad som är okej och inte okej. men ja. nu ska vi skubba väggar.

och gårdagen var trevlig, tack johanna och resten (:
jag saknar frida så jag skulle kunna dö, min mage skriker. inte av hunger eller något annat. utan enbart saknad till den bästa personen jag någonsin kommer träffa. tack för att du är vid min sida, aldrig hade jag orkat detta utan dig. jag somnar med ditt skratt i mina tankar och jag vaknar med samma ljud. otroligt härligt. men efter någon sekund då man förstår att man bara inbillar sig och att det är 2 dagar tills vi ses, den känslan är inte lika mysig.
du är den bästa i mitt liv. puss på dig <3
och johanna tar priset på bolle. dock har jag sjukt trevligt med elin, cajsa, kysse, fanny och resten av gänget med, men ja. puss på allt, förutom morgonfodringar.
bilder kommer <3

mitt liv är i kortfattad mening; bollerup (skolan&vänner), min häst, ystad (vänner), malmö (vänner), familj.

Kommentarer
Postat av: idoff

ja vill okså ha en häst

2009-02-06 @ 18:16:57
URL: http://idoff.blogg.se/
Postat av: alexandraferm

usch att vara sjuk suger lite. frisk nu då?:)

2009-02-06 @ 23:41:19
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0