festfredag.

festen i fredags var lyckad, helt okej. lite skratt men även någon besvikelse. så är väl dom flesta festerna, men ändå en härlig kväll med härligt folk.
alla hjärtans dag gjorde jag ingenting alls mer än fixade lite hos mamma. vaxade benen, plockade ögonbrynen, tittade smink, lite smått och gott.
söndag; träffade frida, åkte till bollerup, hästen, träning. ska sova.
måndag; hästen, malmö, ystad, frida svensson, och för att intresseklubben ska ha något att anteckna. så frida sitter och leker med en plastsak som snurrar. det heter albert och hon är smått sur på mig för att jag förstör alberts spinnförmåga, hon hotar med att hon ska nita mig, och nu hoppade albert iväg. puss.

festarbilder


uppdatering kommer ikv eller imorgon. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0