du är full normal.

ja kysse, du är fullt normal, som alla andra.
i min kalender står det på de dagar som vi ska till tyskland bla (på tyska); du luktar rostemackor, jag har en förbjuden båt, det är olagligt att importera tyska män, du är en saftig tysk, jag har en stor kuk och massa till som jag inte själv vet riktigt. men de fraserna är ju dom man behöver, verkligen. not..
fredagen den trettonde lyder; fredag den trettonde. Må alla hamstrar sätta på dig och må alla skoskavsplåster vara slutsålda. (fråga inte.)
alla hjärtans dag står det; Du är saftigare än saft och mer juicy än juice. Samtidigt är du blondare än en banan bit med skandinavier. Puss på dig din välsvarvade patong <3 (fråga inte)

citat; du är som en chokladmuffins med strössel och glasyr. söt och färgglad utanpå men mjuk, saftig och ännu bättre påinsidan. man vill bara ha mer och mer.


tack kysse för att du får tiden att gå lite snabbare när det är skola, får mig att skratta och vissa dagar till och med se framemot skolan. tack för att du alltid är så jävla söt, pratar så sjukt roligt och är så fruktansvärt smart. tack för att du delar med dig av dina skratt, dina happymoments och dina sadmoment. tack för att du alltid får mig att må bra. tack för att du finns här.

tack även till snordi, mästarmöller, amanda, bodded och alla ni andra. <3 ni får ett inlägg sen. :*
- jag kommer sakna er alla.


på fredag - ystad, till mina bästaste vänner. - jag har saknat er.

Kommentarer
Postat av: carro

häftiga bilder!

2009-02-11 @ 15:45:09
URL: http://carole.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken härlig sommarbild längst ner, alla är så bruna och fina :)

2009-02-12 @ 23:31:27
URL: http://idaalders.blogg.se/
Postat av: Bea

Supersöt blogg du har :)

2009-02-13 @ 13:23:47
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0