upp och hoppa

Upp och hoppa. Första lektionen är avklarad och nu ska jag skriva ut något arbete som jag ska göra under lovet. Inte kul alls. Annars stannar jag på skolan över helgen, med Elme och ska jobba fredag,lördag,söndag och måndag. Lite pengar lär jag ju tjäna iallafall. Nästa helg blir jag äntligen ledig och jag har planer till tusen som jag måste hinna med. En aning stressande men jävligt roligt också. Åker till malmö för att köpa upp affärerna i hopp om att hitta julklappar och nyårskläder till mig, och en massa annat. Sen blir det äntligen fixa håret och efter det så blir jag även bättre på att lägga upp bilder, för tillfälligt är mitt hår katastrof om något. Inte kul.
Sen blir det jobb nästa hela jullovet, men det klarar vi av. Jajjamensan.

 - snart engelska, jippi.

sommar? - jatack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0