morgonen.

Klockan stod på kvart i sex, jag snozade fram till kvart över. Gick upp, gick till stallet, gick in igen, snozade fram till kvart i sju, gick upp fixade till mig snabbare än blixten, missade frukosten, tog ut hästen och cyklade till skolan i bitande kyla. Väl framme på skolan såg klassen mer eller mindre framemot en sexualkunskapslektion istället för en ekologi, men lärare dök aldrig upp. Så nu sitter jag här och har ungefär två timmars håla kvar. Vad sägs om en film, en mugg te och bara chilla? Måste dock först städa rummet för detta är sjukt som här ser ut, pinsamt fan.
men nej, nu ska jag inte sitta här och lata mig.
Idag är det leggings, tjocka stumper två svarta h&m linnen och en stor stickad tröja som jag fick av pappsi.

PUSS.

musik.. & bättre bilder kommer, så fort jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0