jobb.

jobb, jobb och återigen jobb. Så ser stora delar av min vardag ut. Nu ligger jag med pyjamas under det tjocka duntäcket och bara väntar på att somna. Solen var framme dag, och även blå himmel och de vita fluffiga molnen dök upp under eftermiddagen, man blev så chockad. Det var allt längesedan man såg blå himmel och sol. Bara två dagar kvar på jobbet, sen nyår. Jag kan nog inte säga att jag inte längtar direkt. hehe. Ganska skönt att vara ledig, klä upp sig, träffa ystadflickorna och ut och partaja.
Nu sitter flickorna hos en killkompis och dricker öl och tar det lugnt. Snacka om mysigt, men även im jag vill vara där trivs jag ganska bra i sängen också.

men dags att sova. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0