dålig uppdatering fortsätter.

Den dåliga uppdateringen fortsätter.
Dagen: upp kvart i sju, ner till skolan vid halv åtta. Jobba fram till halv tio. Idrott från tio till halv tolv. Cykla hem, ta ut hästen, fräscha till mig snabbt som tusan. Ner till skolan vid tolv. Matten började tjugo över tolv, sedan naturkunskap halv två-halv tre. Fika i en halvtimme. Sedan slutade jag eftersom jag sköt fram religionsprovet tills nästa vecka. Hem, städade lite snabbt, ut i stallet, red i en och en hela timme, fixade till i stallet, kom in igen vid halv sju-sju. åt middag (äpple och macka), satte mig direkt och pluggade, och tjugo i ett var jag klar med pluggandet. Nu blir det läsa, sen sova fem ynka timmar, för att upp vid sex imorgon, morgonfodra, skola, hem, och fortsätta plugga. Attans bananer vad livet är fullt med pluggande nuförtiden.
bloggen kommer alltså fortästta med dåligt uppdatering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0