vad ska man ha på sig?


(puss på min bejbi, den finaste av dom alla)

jag skrev en lista, jag och snordi, om allt vad sommaren var för oss. Att titta på den listan gör en endast deprimerad för att det enda jag har gjort är ungefär stranden 4 gånger och då såg jag varken snygga killar eller bruna magar/ben. Sen har det varit jobb, någon fest här och där och självklart någon festival också. Men alla dessa utflykter har bara försvunnit och istället har det varit:
jobb
jobb
jobb
stranden
jobb
fest
jobb.
ungefär något sånt. Ganska sjukt om man tänker efter. Men man klarar sig, speciellt när man tittar på sitt konto. me like.
Igår somnade jag vid typ tio.. helt normalt.. 8). Och nu blire packning till malmö. Tar bussen till jobbet idag, alltså vid åtta annars hade jag aldrig varit uppe vid denna tiden, sen blir det tåget direkt efter jobb mot malmö, byta om, se promoe, se Lady Sovereign, se tingsek, kanske familjen. festa lite och bara chilla runder med folk man känner. Tror jag sover där inne och tar tåget direkt till jobb imorgon, det blir lättast så.
Så... vad ska man ha på sig idag?
Nej, nu får jag inte sitta här mer, ha det bra. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha vår lista blev totalt misslyckad xD

2009-08-22 @ 02:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0