nu blire standen,

Frida kommer tillbaka till skåne efter sin underbart fantastiska u2 konsert, kul att det blev så lyckat!
Annars är det bikini och solkräm för min del, och mamma gör fika där nere som ska tas med. Kan livet bli bättre? Mja, en resa tänkte jag på, men om sisådär 27 dagar åker jag till Mallorca. Så svaret är ett solklart NEJ. Livet kan inte bli bättre, detta är toppen på lyckan liksom. Tränade med hästen häromdagen och det gick kalas, riktigt duktigt och fin har han blivit. Winnerbäck bokas snart hoppas jag och det finns inte mycket att klaga på alls.
Fast om det är någon som hittar en tidsmaskin så skulle inte det sitta fel, dra tillbaka tiden och leva om livet, helt underbart om jag får säga det själv. Tyvärr tror jag inte att jag skulle vakna en morgon med en tidsmaskin i rummet så den tanken lägger jag inte ner på mycket energi på, men visst hade det varit ballt?
Nu blire stranden, Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0