stendöd,

Idag är jag trött och mår illa.
Dagen började med en mils morgonpromenix med mamms som vanligt, sen var det fixa till sig och sånt. Sen har det varit jobb hela dagen. Ganska chill jobb-dag om jag får säga det själv. Var okej med folk, okej med kunder, okej kassa. Men det är faktiskt väldigt kul att jobba vissa dagar, faktiskt.
Sen framåt kvällen cyklade jag, frida, frida och melissa till standen, satt där och sånt. Fridas sista kväll i sverige för imorgon åker hon somsagt till france. Jag kommer sakna henne.
Annars jobbar jag så mycket i sommar att jag inte vet vad jag ska göra med allt som jag ska göra, som jag planerat. Det finns ingen tid att trycka in allt. tyvärr.. Men det löser sig, hoppas jag. Får väl prata med praktiken och sånt om man kan fixa det på något vis.
Men nu är jag stendöd, och fryser somfan. Imorgon väntar träning. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0