min balle och fot.

Sådär, vaknade av väckarklockan vid halv tio. Trodde mitt huvud skulle sprängas och jag har fortafrande ont i min balle och fot sen förra festen. Helgen har varit FESTlig, rolig som tusan, helt underbar. Men ja, man mår inte som en prinsessa såhär efteråt. Nu ska vi äta så jag får väl blogga mer sen någon dag. Ska hem idag igen ju.
Frida, du kommer snart hem <3
Bells och Ells är fan helt jävla fucking underbara. Som jag älskar dom två tjejerna, dock är dom så snygga så man hatar dom lite.. men ändå.
Puss.

SHOPPING IDAG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi älskar dig mest bästis, fan vilken helg hjärtat. vad skulle vi göra utan dig. Vi saknar dig redan.

2009-08-09 @ 17:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0