Hur

Detta var ett tag sen men fortfarande har jag ingenting att berätta. Praktik ihelgen och sen jobb alla vardagarna, vad ska mer hända i livet liksom? Idag är jag iallafall trött och vill bara sova och ligga och sola. men nej, gud straffar mig för något jag inte vet ännu.
Annars har jag nyss duschat och har blött äckligt hår och sitter och ler till winnerbäck som spelas. Frida har kommit hem, träffade den granna palten igår. Annars har inget hänt.
Trotts jobbet blir det malmö, fest och härligt kvällar. Hur jag kommer upp till jobbet behöver vi inte ens tänka på. Vi tar problemet som det kommer.
Nej, nu får jag väl byta om och fixa mat och sånt.
jag vill inte jobba.
jag vill inte.
Puss.


sådär kan man roa sig när man inte jobbar.
jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0