En fullspäckad dag

Idag har varit en bra dag som jag har hunnit med mycket.
först var det vakna utan väckarklocka, så underbart, sedan växlade jag och mammsi pengar och sen vidare till skolan för att fixa nycklar till rummet och stallet, sen var det vaxning av benen och noppning av ögonbryn, och så blev det en runda på stan för att hitta present till min halvbror och så köpte jag nya ridskor till migsjälv, sen vart det packning och där är jag fortfarande. En fullspäckad dag och fortfarande är jag inte klar. Är fortfarande uppe i packning och funderar på vilka skor man ska ta med sig, vilka man ska åka i och allt sånt. Ska ladda kameran, måste komma ihåg det.
Imorgon blir stallet, duscha, fixa till sig, packa det sista, malmö, köpenhamn, kastrup och sedan flyger. Känns underbart härligt. Hinner förhoppningsvis skriva lite imorgon. I hope.
Nu ska jag läsa och packa och sånt. Puss.


sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0