Tysklandsresan - söndag

För att få med så många bilder som möjligt på bloggen delar jag upp dagarna som klassen och jag var i Tyskland. Söndagen var resedagen. Klockan stod på halv 5, jag packade det sista, bytade om och åt lite frukost sen vid halvsex gick jag J ner till skolan.


klockan sex gick bussen till Trelleborg, där tog vi färgan till Tyskland. Alla var trötta men shit så pepp klassen s+nph08.


Sen anlände vi till Tyskland, jag och mina rumskompisar F och J åkte till vandrarhemmet med de andra tre som skule bo där E, O och M. Resten av klassen åkte till en skola där de skulle bo.


Efter vi ställt iordning i rummet i Wismar gick vi på en utflykt, bara vi sex som bodde där. Djurparken stod på shemat.


Jag, J, K, E och M gick även upp i ett utkikstorn där man såg nästan hela Wismar, djurparken och allt var underbart vackert. Solen sken, och mycket skratt.


Efter detta gick vi "hem", åt middag, bytte om och sedan var det bowling med J och F, Utan er hade det inte varit detsamma. ily. Efter bowlingen var de bara mys,prat och skratt på rummet.


Tack för söndagen, överhärlig dag.
Fler bilder finns på min facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0