Tysklandsresan - onsdag

onsdagen var bra, vaknade upp av att jag skrattade. somsagt J och F gjorde resan bra. Åt frukost och hade första dagen med dåligt väder, trist som tusan men det gick ändå. Först åkte vi till stuteri Macowie.


Sedan åt vi lunch och åkte till Schweriner Schloss och gick runt där lite. mysigt yesyes.
vi fick även gå på stan då jag, F och J mest sprang runt och fotade massa tyska killar pga av tävlingen om snyggast tysk som klassen hade. Det var längesedan jag skrattade så mycket, tack för allt. Jag har dock inte dem bilderna än, men dem kommer. Vi åt även på restaurang den kvällen. mums.



Sedan kom vi "hem". Jag, J och F umgicks med folk på hotellet, tyskar. sen gick vi in och skulle packa men det blev inget packande, det blev bara massa skratt. Tack flickor för kvällen.


Tack för en bra dag, ett minus var dock vädret. Men skratten med J och F räddade det. Ni är lagom bra, och fortfarande skrattar jag efter rulltrappan - helt sinnessjukt. Tack klassen.
fler bilder finns på facebook och datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0