some clothes.

Nu ska jag bara ut i stallet och fixa min pålle, jobbet är klar för idag och livet är bra härligt. J är här och målar om sitt rum, jag väntar spänt på att se hur den vita färgen blir för att sedan bestämma om jag vill ha det sådär. Idag ska jag hem och träffa F och imorgon blir det nog malmö med E och I eller shoppa annat, till pållen tex. Trött som jag är borde jag nog ut i stallet nu och fixa det sista. Frågan är om man ska rida idag..hm.

bilder på de nya kläderna.
tröja
linne
skor
hårband


(oseriös bild)


Kommentarer
Postat av: frida

så tjusigt sötnos.

2009-04-09 @ 00:42:35
URL: http://svenssonfrida.blogg.se/
Postat av: sumo

Me like those shoes!

2009-04-09 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0