hejhejhallå

det har blåst på tok för mycket idag, usch. vind försvinn vi vill inte ha dig! annars har det varit en härlig dag, suttit ute och pumpat snook. melikemelike. svenskan är äntligen klar, engelskan gick vi igenom saker till nationella proven, biologi sådde vi vars en blomma som vi ska skriva en dagbok om och ja. det är det som har gjorts. imorgon ska jag och J gå till G som håller i boendena och klaga. vi vill inte ha plastmatta utan trägolv. Nu får han fixa det.
annars händer inte mycket, ska plugga geografi nu, duschen väntar och allt hade varit myket lättare om min kära bror hade loggat in på msn nu så vi kunde prata om mamms present.
Fredag är det jobbintervju och träffa F, lördag är de vaxning och packning och träffa F om jag hinner annars åka till Bollerup fixa mat och mysa med J, söndag är det Tyskland med S+NPH08 <3


jag saknar oss F.
Även om många andra har kommit in i mitt liv sen jag flyttade till min egna lya så kommer du alltid finnas längst inne i mitt hjäta. Det smärtar fortfarande varje morgon som jag tar cykeln till skolan utan att möta dig. Det tar fortfarande styrka att klara av dagen utan ditt leende, skratt och din röst. Jag saknar fortfarande varje minut som vi hade. Alla sa att det skulle gå över men det har det inte kan jag säga. Jag vill alltid ha dig vid min sida, gå ut och gå så fort jag känner för det, bara gå hem och se film. Prata om livet, killar, killar och livet. Klaga på skolan, festa och supa som svin, skratta som om vi inte fått skratta i hela vårt liv. Varje sekund saknar jag dig. Jag saknar dig i skolan då du lyser upp hela området med din utstrålning. Du är så vacker, du är min vän och jag älskar dig. Det är fortfarande du och jag, inte sant?


Kommentarer
Postat av: frida

detta värmer verkligen emmy, jag saknar dig också, mycket. men vi fixar detta, snart sommarlov:) klart det alltid kommer vara du och jag. tvivla aldrig på det <3

2009-04-15 @ 22:59:55
URL: http://svenssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0