fest - nej, jag jobbar.

jag måste säga att det känns lite i hjärtat då man vet att alla festar och man själv sitter hemma, framför datorn och tittar på talang 2009. Ni andra som gör detta ta inte illa upp, men jag har verkligen inget liv. Eller jo, men det består av träning, hästen och jobbet. Nu är det nog förfest, fixar till sig för att sedan hitta snyggingarna för kvällen. Jag vill också, ge mig en?
imorgon är det middag med släkten och jag ska inte dit, jag ska jobba som alla vet.
jag har kommit på att jag ska äta upp påskgodiset snabbt som attan och sedan börjar träning för bikinisesongen -09. Är alla inte alls peppade precis som jag? Jag känner att sommar är härligt men bikinikroppen är inte riktigt här än, och tiden bara springer iväg.


min häst är vacker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0