en kväll med jordens bästa.

sådär, nu är jag hemma och redo för nästa partaj efter Tyskland. Kvällen ska lyckligtvis spenderas med de bästa i mitt liv, förutom bollerupare. Jag ska ikväll unna mig att gå tillbaka i tiden och njuta av varje sekund som går. Jag ska skratta som jag aldrig någonsin gjort, jag ska ta vara på tiden så mycket det går. Nu blir det en valborg då vi är samlade och glada. Frida, frida och melissa, det är ni som kommer göra min kväll bra. Det var längesen men nästa gång får inte ta så lång tid som denna har gjort.
Hoppas ni är lika peppade och taggade som jag.
Ha en bra valborgskväll/natt, gör inget som inte jag skulle ha gjort (något ni ångrar) och ta vara på tiden.
Puss.


tack för att du finns, bästa kompis.

kvällens tjejer:

fridasvensson


fridasvensson


melissaovergaard

- jag tycker om er flickor.

Kommentarer
Postat av: FRIDA

det ÄGDE! :-D

2009-05-01 @ 16:45:08
Postat av: melissa

hahaha detvar ju en seriös bild du hade på mig ;)

2009-05-02 @ 10:25:58
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0