detta är fan illa.

Jag har gått upp vid tjugo över fem nu hela lovet, igårkväll somnade jag framför en film och därför ställde jag inte klockan. 05.16 vaknade jag, pigg och vaken tittade jag på klockan. Jag vaknar alltså tjugo över fem automatiskt för att jag har gått upp den tiden så många dagar i rad. Det är illa! speciellt när man har lov.
det gillar inte.
Idag har jag inte gjort i ordning mitt rum så tyvärr kommer ingen bild på det. Men ska hinna göra det imorgon. Idag har jag nämligen städat hela huset, hela stallet, sovit, jobbat, tränat, ridit, stallet och annat.
På fredag ska jag på sommarjobbsintervju, på söndag åker klassen och jag till tyskland.

och sist men inte minst så har jag varit nyttig idag. sallad och macka till middag.
nu ska jag fodra, sen ställa min säng så jag kan sova där inatt.


mums <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0