this time

okej jag måste bara säga att jag har tränat extremt dessa senaste dagarna och att jag är superglad för det. nu ska jag ut och kvällsfodra, sen plugga matte, sen gå och lägga mig. här någonstans måste jag få plats med en dusch också. imorgon börjar jag klockan halv åtta. grattis till mig (n). jag har visserligen bara ridning då, men ändå. orka klockan halv åtta. fast jag slutar redan två. alla andra dagar börjar jag åtta och slutar fem, förutom måndag för då börjar jag tio. jippi! klaga inte på ert schema XD men nu måste jag ut i stallet, annars hinner jag inte allt.

föresten, jag sprang 3 km idag och kom först av alla i klassen. wiho! så, nu kan jag inte skryta om mer. jag saknar er. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0