sicksicksick

nu kom nyss peter med ny honung till teet så jag blir bra i min hals, jag har hosta, halsont, lite feber och fryser som om jag bodde i typ kiruna eller något. och ja, så nyser jag hela tiden, och ja. grattis emmy, du har lyckats bli sjuk.
och inte nog med det så ska jag stanna här själv i helgen, alla bara åker ifrån mig. skittrist, och nu bor ingen här ute, för i huset mitt över började som sagt brinna i, så mitt ute i ingenstanns sitter jag. jippi. kom någon? :D
jag får inte gå i skolan idag av peter, så jag stannar snällt i huset och typ, ja, har tråkigt.
och nu saknar jag att dansa med ina, bara för någon minut. och jag vill gå den kollektionen så jävla gärna, men hoppas att jag får, och att det finns plats. fatta så kul det hade varit ;D
och nu kom mina huskompisar hem :D wiiie :D
men jag skriver mer sen.

du är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0