not a morning again.

inte en till morgon fylld med alla känslor, inte en till. jag orkar inte.
jag sitter här med inas danströja på mig och sniffar på den varje minut, jag saknar allt om henne.
jag sitter här och pratade nyss med per och skrattar åt allt vi en gång sa och gjorde.
jag sitter här och tittar på tavlan på väggen av sex vackra tjejer, och saknar varje minut av tiden. det känns som om mitt liv har flygit iväg, och att jag inte hunnit med. jag sitter fast här på bolle medans mitt liv roar sig i ystad. jag missar så mycket av era liv som jag inte vill missa, och jag missar saker som jag skulle legat dubbel och skrattat åt. jag missar alla ord som flödar ut ur era munnar. det är som en mamma som inte får se sitt barn då det utveckas som mest. en mamma som inte fick höra första ordet, se första tanden, gå första steget. ja, man har helt enkelt missat det som var viktigast av allt. men jag ska göra detta, jag ska klara det. men det är fan så mycket svårare utan er.
och bara för att jag sitter här så menas det inte med att jag slutar tänka på er hela tiden, eller har slutat önska att alltid vara vid er sida. jajo, jag ville väl bara säga att jag saknar er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi saknar dig också emmy. men du har alltid velat gå på bollerup och du ska gå där med, vi får komma och hälsa på och vi ses ju på helger och lov. du kommer klara det snäckan:)

2008-09-22 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0