i said no,no,no.

jag tackade nej till  visningen i helgen, det blev för plötsligt och hann inte förbreda någonting alls. men dom skulle höra av sig när något annat kom upp och trodde att det blev nästa år. hoppas jag kommer med då, :D
nu sitter jag här, ska snart sova för ännu en skoldag i morgon, profil, profil och matte står på schemat. roande, verkligen (y) sen åker alla hema, och själv stannar jag här i huset ute på landet och hoppas på att jag överlever. just nu letar jag endast sällskap för denna helgen och hoppas att mina huskompisar snart kommer tillbaka. jag vill dock att periii ska komma och hälsa på. saknar den palten till tusen. sen hoppas jag att jag tar en sväng till ystad för att träffa blandannat svensson. annars har väl inte så mycket hänt, bestämt att jag och ina/nuffe ska ses snart, och det är jag muuuy glad för :D sen ja, inga nyheter.

sov gott.godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0