CONGRATZ

grattis till mig! :D
nu ska jag snart ut till stallet, sen in till ystad och käka middag med töserna. fatta lyckan liksom.
jag vaknade med marängswish på sängen och sång av dom i huset (tack igen) sen kom mamma, peter, calle och emma med även dom en tårta och presenter :D mwiiie! jag fick massa fina saker, och det är mycket trevligt tycker jag. ikväll tillhör jag töserna och dom får göra ungefär vad dom vill med mig, och imorgon är det släkten och förhoppningsvis med presenter. sen ska jag åka tillbaka till bolle och alla här på söndagen någongång, och umgås här.
tack för alla sms om att ni önskade mig en bra dag, och tack till er som redan gjort min dag till den bästa. nu väntar jag med späning inför kvällens skrattupplevelser :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0