superhero

hejhej.
jag är skitnöjd med min nya bloggdesign.
och jag sitter och tittar på make me a supermodel med jenny och fanny. dom är fan riktigt jävla bra, och jag diggar dom starkt. jag och fanny har gjort upp en plan om hur vi ska döda olika människor som vi inte tycker om. jag har även tagit med min egnasydda klänning hit för att se om man kan fixa den till en höstfestklänning. men jag vet inte. fanny hjälper mig, räddaren i nöden, superhjälten som alltid räddar en. med andra ord är hon ganska bra.
jenny som alltid får en att skratta, och jag kan inte ens skriva alla gånger för jag skrattar så mycket att jag inte kan andas bara att tänka på det. låt mig säga, jag tycker om dessa.

och ja, jag tycker om alla. cajsa, elin, fanny, jenny, johanna, johanna, frida, frida, johanna,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0