pure hate

denna dagen har inte varit min favorit. samtidigt som jag har skrattat så har en tår inom mig fällts och runnit genom varje blodkärl i kroppen. idag har det bara inte känts rätt, och jag har ingen matlust. inte så längre han är i närheten av matsalen. jag mår bara illa, jag måste kräka. men nej, jag gör inget. jag bara sitter här i dag in och dag ut och mår illa. duktigt.

men nog med negativt, jag har prov imorgon som jag inte kan. engelska tills imorgon som jag inte kan och ja. sen ska jag höra på alla andras föredrag och det ska bli mycket trevligt. jag tycker mycket om svenska! Nu kom jag också på att jag skriver som en kratta och att jag inte har varken kläder eller skor till höstfesten. och jag vill bara ha nytt. ska försöka fixa på något sätt, annars kommer jag dö. Har inte en enda sak som jag kan ha, eller jo. kanske skor. men jag måste ha nya skor med. och nu babblar jag. ska sova.
kysskyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0