lisse sötnos.

maah vad jag saknar dig. helt sjukt. tänk alla dagar som vi tillbringade tillsammans, alla hemligheter som bara vi delade, alla skratt och allt. du är nog en av dom som vet mest om mig, kille efter kille, fest efter fest, bråk efter bråk, trubbel efter trubbel, kärlek efter kärlek. efter att ha träffat dig 365 dagar på året så har du fått reda på en del av mig. kanske har jag ibland gjort dig besviken och ledsen med det har absolut inte varit med mening. vi har även haft några jävla bråk, men ingen av oss klarar av att vara sur särskillt länge. intesant? ;) här står camry nästan bara, jag har ingen att rida med för ingen är så bra som dig. du satte ribban högt på att vara den bästa ridkompisen och nu kan ingen toppa det. ingen når upp till din nivå och jag vet att ingen kommer göra det iheller. alla tjejsnack om killar som vi snackat om. alla tårar som vi gråtit då vi ridit iväg. alla skratt och galopprundor. alla gånger som vi sprungit omkring med pannlampor och sett allmänt dumma i huvudet ut, och alla gånger som vi sjungit i skogen för att det var mörkt och jag var vettskrämd. alla samtal, alla övernattningar, alla bakdagar, alla dagar med dig var speciella.
jag älskar dig med hela mitt hjärta och jag saknar dig så att jag håller på att dö. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0