killkillkill

döda mig för denna dagen har varit en mardröm och just nu känner jag inte för någonting mer än sitta i svenssons armar och bara gråta. egentligen har jag inget att gråta över, eller jo det har jag men ändå.
1. idag hade vi häst vid hand och skulle träna på att visa upp hästen och springa med den, självklart fick jag en häst som var helt sepe. helt plötsligt hoppade hon upp i luften och bara stack iväg i värsta galoppen. jag släppte inte tygeln och trillade ner på min axel/nacke. så nu har jag ont i en jävla nervtråd från nacken till slutet av ryggen. jippi.
2. jag kan inte sova, jag kan inte. jag kan sova på dagen men inte nu. alla tankar och känslor pyser ut och jag orkar inte ta hand om alla.
3. jag saknar frida svensson så extremt mycket att det är helt sjukt. och bara när hon skriver att hon saknar mig så börjar jag gråta. det var vi som träffades tio och var ute och gick i tre timmar. det var vi som bakade och det blev alltid katastrof. det var vi som alltid gick till karlssons för en promenad och snackade. det var vi som alltid stack till willys för att handla naturgodis. det var vi som alltid gick en promenad och bakade pannkakor när vi var som mest bakis. det var vi som delade allting, till och med vår familj. jag var liksom en del av the svenssons och jag kommer alltid sakna det.
4. maten är suger
5. jag känner mig totalt vilse medan alla andra verkar veta precis vart de vill komma. jag står här som ett frågetecken och försöker skratta bort tiden men skratten betyder ingenting. jag vet inte vad jag känner och vad jag ska känna och inte heller var jag borde befinna mig.
6. jag orkar inte längre utan frida. inte ens höstfesten ser jag framemot idag.

just nu är allt kaos, och jag vill hem.

Kommentarer
Postat av: Lisette från olofsfält ;)

går du i skola på Bollerup eller? :P

2008-10-14 @ 10:11:28
Postat av: frida

det blir bra emmy. det är snart lov, då kan vi göra allt det du skrev :) du ska veta att jag saknar och tänker på dig!

2008-10-16 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0