idontknow.

vad gör man när man behöver vara på tre ställen samtidigt? På bollerup,i ystad och i bara? Hur ska jag kunna leva med att var jag än går och stannar så blir det fel och någon blir sur. och förlåt om någon känner att jag inte vill träffa den personen. men det vill jag. det är bara det att jag har en miljon saker runt mig just nu.
Nu är jag hos bells med adela, malin och elise.mycket trevligt må jag säga. Inatt sover jag hos adela och imorgon ska jag nog shoppa med papps. det ska bli mycket trevlig. men nu ska jag pysa.
och jag hittade en klänning, och imorgon ska jag leta mer. typ skor och sånt :D:D

svensson förlåt.

Kommentarer
Postat av: frida

man skiter iaf inte i dom man har bestämt först med.

2008-10-12 @ 20:12:23
Postat av: melissa

vad fin bild! :D

2008-10-16 @ 20:53:46
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0