fannybunny

du är stark och jag är här när du faller. du är fylld med glädje och jag är här när du gråter. du är ljuset själv och jag är här då allt är mörkt. du är underbar och jag är här när allt är sämst. med andra ord så finns jag alltid här. du är så mycket bollerup och du ska veta att om det är någon här som jag skulle offra allt för så är det åt dig. du är speciell och för varje dag som går så blir det mer du och jag. du och jag blir ett vi och vi blir oerhört bra kompisar. jag vill inte mista dig och inte heller tänka mig en dag utan dig. faktum är att du är så jävla bra att det är sinnessjuk och vad det än är så finns jag här. jag kommer alltid ta emot dig med öppna armar, och du kommer alltid ha en axel att gråta på. du kommer också alltid att ha två ben som bär dig då du inte orkar. jag är här för dig, ingen annan, bara dig. och jag ska inte göra dig besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0