everytings gonna be alright

även fast mina dagar är fullproppade med saker att göra och skratt så finns det ändå tid att sakna er. Ni era mina bästa kompisar i världen finns det ingen som kan ersätta. och utan er vore inget detsamma och varje dag önskar jag att ni var här och fick mig att må sådär läskigt bra. även fast jag inte har tid att tänka på er, så gör jag det automatiskt ändå. ni är som en drog, och jag klarar mig inte utan er. och det gäller alla kompisar, bara, ystad. alla.

och alla ni måste tycka att jag är en negativ jävel nu, men jag har bra nyheter också :D
det blir nog, förhoppningsvis malmö med bells på lördag. så då skiter jag i bollerups rundvandring och köper kläder, skor och allt möjligt till blandannat höstfesten. behöver så grymt mycket kläder, och skor. så jag håller tummarna på att bells kan fixa pengar tills imorgon så hon kan till malmö på lördag. annars vet jag inte vad jag gör. men ja :D
och så älskar jag bilderna från min och fridas fotodag och hon är lagom bra som nog kommer och sover hos mig på lördag till söndag och det är jag muuuy glad över.
men jag skriver och fotar vad jag köpt, och höstfesten och allt ;D

tänk på att mina ben ser oerhört smala ut :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Emmie

de är smala vännen. Saknar dig.

2008-10-10 @ 09:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0