do nothing

jag är trött och kall efter en dags studiebesök ute i naturen, men på något vänster så gjorde människorna som var med det riktigt trevligt. Josefine jönsson som ständigt räddar mina dagar gjorde det även idag, och körde mig till och med i regnet från skolan till huset. (tack igen sötaste) och sen till resten, jenny, fanny (sis'), veronica, jenny, josse, elme, cajsa, elin och ja, tvåorna. jag tycker om er vettni. faktiskt så även om det finns dagar som jag bara vill dö pga allt möjligt så gör ni den ändå bra på något sätt. jag är så nöjd med att jag fått er i min klass och låter mig att skratta en hel del. tacktacktack till er sockerbitar.

nu måste jag packa och fixa i stallet, kanske rida. jag får se.
sen bär det av till ystad och förhoppningsvis så åker jag in till malmö imorgon, vi får se.
kysskyss, älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0