bollerups gullungar.

jag kan nämna hur många namn som helst men jag nöjer mig med dom som betyder absolut mest.
josse, cajsa, johanna, kysse, locken, sumo och sis'. visst kan jag fortsätta denna listan hur långt som helst men ni är sepciella. ni är jag vet inte, så jävla bra. det är ni som får mig att orka dagen då jag längtar hem som mest och då allt är som jobbigast. det är faktiskt ni som ger mig lite glädje under dagen fast jag saknar ystad så att jah  håller på att spricka. faktum är att bollerup inte alls skulle varit ett hem och en skola utan er, det skulle inte vara ett skit utan er. för hur mycket jag än längtar hem så räddar ni tiden när jag är här. ni hjälper, stöttar och är det som jag behöver. utan er vore det inte det mista roligt att gå här och jag hade inte orkat en dag. ja,
jag tycker om er, massor. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0