missförstånde.

ett missförstående kan förstöra så mycket.

idag har jag gått i skolan från kvart i åtta på morgonen till åtta på kvällen. snacka om en lång dag och jag är riktigt trött. nu ska jag bara duscha, ta en kopp te och en macka sen krypa ner i sängen. kanske ska jag även titta över geografin ikv till imorgonbitti.
sen har vi en tjej i huset (henne som jag berättat om) som ska flytta ut. det är trist och jag tycker synd om den tjejen. men om hon inte mår bra här så är det kanske bäst att hon flyttar och mår bra. även om det är trist att någon i huset flyttar.

aja, nu ska jag duscha. puss.

Kommentarer
Postat av: jessica

svarar: ahhvisst :) sjdå?

2008-11-26 @ 22:42:14
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0