you have a choice.

hur vill ni att jag ska göra?
jag letar hela tiden efter att göra andra lyckliga med valen jag gör, och jag vet att ni kommer säga att jag ska tänka på att göra mig själv lycklig. men om inte mina vänner är lyckliga så finns det inte ens chans på tusen att jag skulle vara det. Och ena dagen hör jag min inre röst så stark att den nästan gör ont inut i mig. den skiker vilket val som är rätt, vilket val jag ska göra. Men nästa dag letar jag efter rösten men den säger något så svagt som jag knappt hör. dagen därpå har den en ekande röst och säger att jag ska välja något annat. och nej, jag vet inte var jag blir lyckligast. jag vet inte var jag kan se min framtid och jag vet inte var jag vill vara och hur mycket jag är berädd att offra. hur jag än vrider och vänder på detta så blir det inte rätt. det blir inte ens lite rätt. allt bli fel, fel, fel.
när du går i två bitar, en del av dig säger en sak och en annan del säger en annan. hur vet du då vilken del du ska lyssna på? vilken av delarna som talar sanning?
jag orkar inte. jag ger upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0