we go together

usch, nu har jag inte skrivit på länge. och jag kan inte skriva mycket idag iheller.
måste sova, har matte prov imon. det sista och avgöranade ;s
ja, men i söndags hade jag picknick med ina och det var riktigt ljuvligt. vi försökte plugga matte, men hela tiden kom vi in på andra ämnen som killar, sommaren och allt annat. så visst blev det plugg, men inte så vidare mycket xd vi kom fram till några andra bra saker iallafall ;)
I sommar ska jag och ina hålla musikalläger i småland, veckan 29 tror jag :) sen får vi ju pengar och sånt för det, om det är många som vill komma kanske det blir en lägervecka till. men iallafall. det blir riktigt jävla härligt.
I sommar ska också svensson med mig till stockholm, imon ska vi prata med föräldrarna sen blokar vi förhoppningsvis i veckan <3 och svensson, jag vet att det är jobbigt och sånt. eller nej, jag vet inte. men jag kan förstå det. jag vill bara säga att jag alltid finns här.

BTW, JAG HAR HITTAT MIN PLÅNBOK WIIE :D
och malmö på lördag med svensson.
och mycket är skit just nu, men denna minuten leker livet.
och ändå lyckas någon förstöra det. GRR!
aja. kyss. skriver mer imon <3

Dagens ord; Ibland undrar jag om det är du som är platinablond av oss två.

Kommentarer
Postat av: INNAAA

Ibland undrar jag om det är du som är platinablond av oss två. HAHAHH, klockren ^^

2008-06-03 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0